Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, December 22, 2010

ROFL! XD

Assalamualaikum :)

These happens during our dinner just now.lol!


1.my nephew - Ariff Zulkarnain aka yep-yep (3yrs old)


Kakak aku           : Yep2 nak buah tak? *menuju ke dapur*
Yep2                  : nak mama nak! *bukak pintu,keluar rumah*
Semua orang       : ehh..nak pegi mane tu??
Yep2                  : nak uah..nak uah.. (keluar)
Semua org          : hahahaha! :D 


2. my niece - Seri Fatimah (8yrs old)



Seri              : Ibu,kalau kita derma kan hati kita kat orang kan, kita masih boleh cakap dalam hati lg ke?
Semua orang : hahahaha! :D 





gamba innocent


 gamba x berapa nak innocent

p/s :  baru 2 hari kot diorang balik cuti sini!
 
 

5 warna pelangi!:

MiSz_aIN said...

haha,budak2 memang slalu tnya soalan pelik2 kan.

azlia mj said...

hye housemate BL..;)

Nobita Sensei said...

nak uah! nak uah!

oniechan said...

@ ain : tula..kdg2 rse mcm x masuk akal,tp betoi gk kan die tnye tu.hehehe

@ azlia mj : hye2! sory,xsmpat jenguk belog awk..

@ nobita : aik,lain mcm jaaa ni? ekeke ;p

... said...

as salam..
adoi..nak buah, tapi pegi keluar.ada tanam pokok buah2han ke kat luar tu?
:D

cakap dalam hati...adoi..
;D

 
Blog Template by Delicious Design Studio