Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, December 27, 2011

busy as a bee..buzz..buzz

Assalamualaikum


sepanjang 2 minggu selepas aku bertraining (previous post) was really hectic.4 orang meng-resign secara tiba-tiba,sorang kena tarik pegi dept lain dan 4 orang coreleave serentak.balance orang yg tggal dlm dept aku cuma around 7-8 orang.maka aku bekerja dari 2 petang smpai 2 pagi setiap hari.12 jam sehari.serius,aku hampir jadi gila.setiap hari aku bangun,makan tengahari,pergi kerja,tidur......dan seterusnya.keadaan ini betul2 mencipta sejarah hsbc bila 1000 kes yang tak terbuat dalam sehari.(selalu around 400) tapi aku tersangat bengang tak terkata bila bos buat briefing,nak tnya lagi kenapa volume boleh jadi banyak macam ni..?!serius lah bos,cuba bukak mata tu besar2 sikitt!!tak reti2 nak hire staff baru.aishhhhh!>.<


di kala2 stress melampaui batas ni jugak,aku diuji dengan kehadiran orang psiko.someone from my past.someone who had promised to marry me but turns out to be a liar,someone yg blagak to be mr-know-it-all..macam tak ada kerja lain selain nak meyakitkan hati perempuan (aku tau bukan aku sorang je kena) it is really not my type nak wat post maki2 orang.tp memang kau dah melampau..x cukup kau sakitkan hati aku,menipu,mencurang while we are together.dah break up plak sempat menfitnah aku dekat kawan2 aku.diulangi,kat kawan2 aku.klu kat kawan2 kau tak apa lah jugak. eh,jap..kau ada kawan ke?semua kawan facebook je kot!=.=' org kata,some people come into ur life as a blessing & others come into your life as a lesson.well, u really are my biggest lesson ever!


okey2,aku perlu kawal perasaan...better aku stop before keluar cacian dan makian yang kurang elok didengar..huhu..sekian saja sesi luahan perasaan harini.baik pergi mandi,solat tenangkan perasaan.huhu


p/s : seriously, need a vacation.

0 warna pelangi!:

 
Blog Template by Delicious Design Studio