Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Thursday, December 1, 2011

core leave

Assalamualaikum


Salam Maal Hijrah (mungkin agak terlewat)


Hari ini hari terakhir aku bercuti.cuti apa tu?core leave.bukan hardcore.tapi core leave.


apemenda core leave ni?aku tau x semua company ada core leave ni.malah,aku rasa mcm tempat keja aku je ada..hahaha..core leave ni cuti selama 10 hari berturut2 tidak termasuk weekend.amacam?best tak best?tp malangnya aku dapat cuti 9.5 hari.jadi esok kena masuk half day =.='


sekali dengar memang macam best core leave ni.tapi taklah best sangat pun.bukan aku tak bersyukur ye kawan2..sebab apa aku kata tak best?okey,cuti tahun aku ada 21 hari termasuk public holiday.diulangi TERMASUK.jadi 21-9 =12 hari.10 hari core leave.jadi leave yg tggal ade berapa kawan2?2 hari!yaaa..2 hari je aku boleh amek cuti sepanjang tahun.


dan core leave selama 2 minggu (to be exact) betul2 melemahkan otak dan boleh buat aku lupa jalan ke tempat kerja.boleh buat aku lupa password pc.lupa nk speaking dgn customer UK dgn cara yg berhemah.dan confirm aku terkial2 nk start semula esok.damn!


jadi,apa yg aku buat sepanjang core leave selain melancong ke paris,new york dan dubai?haha..ingat aku anak dato' ke apa??afterall,i spend my whole leave being surronded with my loved ones.ohyeah~ :D family akak balik,anak2 buah..tak lupa juga 'dating' habis-habisan bersama encik boifren.hik!*sebut bf je,automatik tuka mode gedik ;p*


terdapat juga beberapa krisis terjadi sepanjang 'percutian' ini.standard la kan.hidup siapa takde masalah?klu takde tu yg bahaya kot.sebab tu mungkin Allah lupa kt kita.haa!untuk siapa2 yang terlibat dlm krisis ini,*u know who you are* mintak maaf dan semoga apa yg terjadi ini takkan bg effect ke ats persahabatan yg terbina selama ini.aku percaya semua orang terasa tapi semua memendam rasa.hope everything will be alright and hope that when we think about it again,we will laugh at this matter .semoga semua org berbahagia.dunia akhirat.amin~

4 warna pelangi!:

dhiera zainudin said...

kemain lagi bercuti~ tapi sadis kot tolak core leave ni ada 2 hari jerk. naseb weekend tetap sama.

plasterakuluka said...

part len tu ta suka.part gedix sbb deting tuh aku suka.kalo cmtu aku pon nk core leave la.

oniechan said...

dira : tulaa..kedekut diorg nih.tah ikut stula mana bg cuti cmni?

a'a : hek2..ko tayah core leave pon boleh bergedik2 kannn ;p

plasterakuluka said...

ta gedix sgt da skang
bluwekkk ;p

 
Blog Template by Delicious Design Studio