Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Monday, January 26, 2009

sesalanku~

pagi tadi semasa dlm perjalanan aku pergi tempat kerja,jalan lengang..
sangat lengang berbanding hari2 biasa
*1st sign*

then aku wajib lalu politeknik dungun..suasana sunyi sepi..tidak seperti biasa..
tiada pelajar berpusu2 masuk dengan pakcik guard buat2 sibuk dgn kerjanya..
*2nd sign*

then aku lalu lagi beberapa buah sekolah..sekolah rendah..sekolah menengah..
suasana masih sama..
*3rd sign*

dan dikala hari kelabu dengan hujan renyai2 dan angin sepoi2 bahasa,aku berkata dalam hati :
"what the hell am i doing?pergi kerja?nape org lain cuti?"
*arghhhh!!*

memang aku sedia maklum terengganu cuti jumaat & sabtu..hari ini hari ahad..sepatutnya memang x cuti..tapi kenapa sekolah dapat cuti pulak?sekolah kat sini pon xlah rmi sgt bangsa cina..ini tak adil~

sampai di ofis dan workshop..lengang..beberapa orang je yg rajin mcm aku..
aku betul2 sesal..kenapa aku x mintak off hari ini..?

0 warna pelangi!:

 
Blog Template by Delicious Design Studio