Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Sunday, September 6, 2009

sehari bersama adik..

iyer2..aku taw la aku tade adek..
adek ini bukan adek kandung..apetah lg adek tiri mahupun adek ipar..
adek ini adek angkat..bukan mak ayh aku amek anak angkat atau sebagainye..
ini akebat dr trend d asrama dlu..trend adek angkat,trend kakak angkat,abg angkat...
almost every 'putri' batch aku ade adik angkat atau ape2 part yg ade angkat ituyh~
dan sebab aku hanya remaja normal ketika itu,aku pon turut terikut2 dgn trend tersebut..lbeyh2 lagi sbb aku anak bongsu..jd,alasan aku lebih kuat.."nak gak merasa ade adek~" haha :D
tp aku ade gak kakak angkat n abg angkat..wlupon aku mmg dah ade kakak n abg..kire cukoplah kuota aku dlm part angkat mengangkat neyh..
kalau nak dikire2,banyak gklah adek2 angkat aku..ade yg aku angkat,ade juge lah adek2 yg angkat aku..memang tade keje betul la kan?!huhuhu..
btw,slh sorg adik angkat itu now ade kat kolej matrikulasi changlun,kedah..
aku ngan cik pnut aka my rumet yg cantek lagi menawan buat plan nak pegi menculik adek kami sehari..eh,cik pnut juge ade adek disitu..tapi adek cik pnut adek kandung lah~
culik bukan sebarang culik..culik sampai mlm haa..x pasal2 kad matrik diorg kne block smpai 10 hari..ape punye kakak la kami ni kan? aishh~

Rutin awal sebelum bertolak


aku & aishah - menunggu waktu berbuka


cik pnut & adik beliau - shida

saje mnggedik


dan gedik lagi skali~

trip ini yg mane kami tggalkan memek sendirian d wg ulu perlis indah nan permai ini bjalan lancar..
hari mendung,x ujan dan x la panas sgt..it just perfect tuk ari2 puase seperti skrg neyh..
cume ade cket kejadian kurang menyenangkan terjadi sewaktu perjalanan pulang pabila kereta kami dihimpit oleh kereta amoi *mabuk mungkin*
dahlah tu,salahkan kami pulak..padahal dah sah2 kami jalan lurus~ ja sedari awal td..
kami ikot line sebelah kiri~ ja..tetiba die ade kt sebelah kiri.
dahlah tu plak,nak ajak kami race mungkin..asek nak pintas kami dan buat isyarat yg kami x bape nak faham..emo betul kami time tuh..dhla malam,saje je mangundang kemalangan!




5 warna pelangi!:

zUraiDa aWaNg mat said...

wow...cm seronok jer operasi penculikan adek angkat tuyh...tp sian dorg smpai kena gntung kad matrix tuh pehal ler..ahahha..

owh...wanita neyh xleh lari dr berperasaan...sometimes we feel down when people lurve us but sometime we feel just happy even nobody lurve us..it's life...just go through it..it will be better in time...u hv frens..family..something more to appreaciate better than him..so..enjoy ur life with current situation..
anythings...u got us.."the gedik gangs!!"

oniechan said...

haha..diorg yg merelakan~kitorg x kesa je nk pulangkan diorg b4 buka..tapela,skaliskale je kan..hehe

yeah..thanx God i hv u..my gediks geng!u all had been really helpfull..muah2~

zUraiDa aWaNg mat said...

well...the more we treasure a frenship the more we get in return...the similarities..the differences...but the most important thing is we try to compare and match with each other...

onie, i'm glad that we have the same thing in common...that we at least can understand the pain more better than others...boys is sucks..i mean for now...hate those feelin to0...and i'm always stuck in the past without trying to lose back to the present..just dont find the way back yet...he is once be my special so i cant just forget bout him like that..

well..onie...ko byk ler bertabah ek...ak x tau history ko cmne...ko penah bgtau ko hv broken heart for twice in a year..it's so tough of you to handle it well...if ak jd ko..maybe skung kepala still pusing2 lg...uhuks...

. said...

ek??
aishaaaaaaah!!!!

junior kite kan?

gilA! dorang dah masok matrix ek?

kite dah bape lame meninggalkan skolah nie?????????

aih... onEy, anda sudey tua rupanya!!

oniechan said...

yep cheda..maseh pusing2 jugak~ tp nk wat cmne..kdg2 tu maseh x ley terima kenyataan jgak..huuu

lene,yerp..
tu aishah..dak dorm ko la kan..
diorg da kt mtrix..caye x?
if aku da tua,opcos la ko pon same!
ceyt~

 
Blog Template by Delicious Design Studio